מערכת פופ אפ בעולם הבידור

צפיתם פעם באמריקן איידול? צפיתם פעם בטקס חלוקת האוסקר? ברור שכן! וברור שגם שמתם לב, אולי לא במודע, למערכת הפופ אפ שעומדת תמיד ברקע ומאפשרת להציג תכנים. זכור לי שבאמריקן איידול, לפני שהם נכנסים לאודישן הראשון, הנבחנים מצטלמים כשברקע פופ אפ שמציג את כל האיידולים של העבר. כמובן הנבחן באותו רגע מייחל שבעונה הבאה יראו גם אותו על הפופ אפ – אם רק הוא או היא יצליחו לעבור את השלב הראשון של האודישנים שהוא גם לדעתי הקשה והמביך ביותר.

בהוליווד, בטקס החלוקה של האוסקר, המעומדים עוברים, רגע לפני כניסתם לאולם, על פני כמה וכמה מערכות פופ אפ שמציגות שחקנים של העבר ושמות של סרטים.

כלומר הפופ אפ שהתחיל כמכשיר תצוגה, נהפך למכשיר שיווקי – תופס גם את מקומו בעולם הבידור

אמריקן איידול

מעמד לקאפה - השקיפות מנצחת

 מתקני תצוגה של תכשיטים, תיקים ושעונים שקופים הם דוגמא למוצרים בהן השקיפות היא היתרון הבולט. שעונים שקופים בהם נוכל לעקוב אחר המנגנון המיניאטורי של ניהול הזמן, מאפשרים אמירה עיצובית חדשנית בדומה לזו של התיקים השקופים בהם כל התכולה נראית לעין.

 האמירה כאן היא - אין לי מה להסתיר. ככה זה עובד. עם זאת, כאשר מדובר במוצרים האחרים שנתתי כדוגמא, מעמד לקאפה ולשילוט, מתקני תצוגה שקופים העשויים בדרך כלל מ-פרספקס) כאן השקיפות מקנה יתרון באין הנראות שלה.

מעמד פרספקס שקוף שרק תומך בשלט מקאפה, מאפשר לתת את הבמה לשלט עצמו על כל תוכנו ועיצובו, על צבעיו ותמונותיו. מתקן תצוגה מפרספקס שקוף, מבליט את התכשיטים שהם המוצר הנמכר, ועליהם יש לתת את הדגש ולא על האריזה או התצוגה שלהן.

בבואנו לבחור את אופן הצגת המוצר הרצוי, בהתחשב במקום ובתנאים בו יוצג, עלינו לתת מחשבה מעמיקה לאופן התצוגה ובחירה הדרך. המדיום הוא המסר  . אופן התצוגה יקבע את המסרים המשתמעים במפגש עם המוצר.

בסרטון: שלב האודישנים באמריקן איידול

צור קשר: